Mi-a recomandat cineva serviciile de colocare ale companiei Romtelecom.

Am cautat pe site si am gasit cateva informatii. Foarte putine informatii.
Nu aveau decat un formular de contact online, dar avand nevoie de informatii pe moment, am aplelat la telefon.
Am sunat la 9130 (alegand rubrica persoane juridice) si mi-a raspuns o doamna/domnisoara care mi-a spus ca nu se ocupa de asa ceva, dar imi face transfer la departementul comercial. Acolo imi raspunde o alta doamna/domnisoara care ma intreaba daca vreau internet iar dupa ce ii explic inca odata ce vreau imi spune ca nu tine de ei si ca ma transfera la departementul tehnic. Acolo cand imi raspunde cineva, imi spune ca nu ei se ocupa de asta si ca imi fac transferul la departamentul in cauza. SURPRIZA! Eram inapoi la departementul comercial. A urmat un joc de ping-pong intre departamentul tehnic si comercial de cca. 6 ori! La penultimul apel ma pune pe HOLD, intra melodia de hold, dar care dispare la un momentdat si se aude: ” LAURA ! LAURAAA! Stii ce e aia colocare? AI auzit de asa ceva?” SI-si da seama ca nu mai sunt pe HOLD si ma pune iar ! Imi spune ca nu ma poate ajuta si ca imi face transferul NU MAI STIU UNDE… Intr-un final rapunde un tip, NU MAI STIU de la care departament, care plin de el imi da un nr de la WHOLESALES. Aici imi raspunde un tip si imi spune ca da… ca el stie despre ce e vorba, dar nu se ocupa el cu asa ceva! Acolo e cu totul altceva ! (dar nu a specificat ce).
In fine, revin la PC, completez formularul online si astept sa fiu contactat.
Toate acestea se intamplau alarteieri. Ieri primesc un apel de la cineva de la Romtelecom. Ii explic situatia si imi spune foarte mandra de ea, doamna/domnisoara ca DA! Ee e de acolo, de la colocare ! Si ma intreaba de ce am nevoie. Ii explic si ma intreaba daca am nevoie de internet si daca am deja internet ?! Ii mai explic inca odata ca am servere, pe care doresc sa le pun la ei in DC sa le platesc pentru asta. DA! Excelent ! Si pentru ce vreau serverele? Sa le accesez eu sau si alti clienti? (?! ha?!) Intr-un final ii dau adresa mea de email sa imi trimita un blank email, nu puteam sa notez adresa de mail (imi lua prea mult pe telefon) si aveam maine ocupate.

ASTATZI primesc un telefon, ii explic despre ce am nevoie si primesc o oferta. DAR NU PENTRU MINE. NU PENTRU BLACK SHARK MEDIA. Nu nu!
Uite pentru cine e oferta: