Desigur, generalize, sunt cazuri si cazuri, unii fac asa cum urmeaza sa spun in acest post, altii nu ! Tot repsectul pentru cei care nu fac asa !

Am observat cateva cazuri, cu trecerea timpului aceste cazuri s-au inmultit, inspaimantator ! Traiasca efectul de TURMA !

Despre ce tot vorbesc aici va intrebati nu? Haideti sa va dau WEB, pentru ca vreaus a va arat noul DVD PORTABILcumparat !!!

Nu va deranjeaza nimic la ce am spus? Inseamna ca faceti parte din prima categorie, ori (sper ca) din a doua dar nu v-ati dat seama pe moment si sper sa fie asa !

WEBCAM este denumirea pe care o are o CAMERA WEB – camera foto/video ce functioneaza transmitand imaginile/inregistrarea video direct pe internet, pentru live chat ! In engleza se cam inverseaza cuvinte (la nivel de traducere pentru limba romana), asadar avem WEB(1)CAM(2) – CAMERA(2)WEB(1). Cat de „smecher”, pardon „jmeker” si „Shukar” trebuie sa fie acel om care spune WEB, ca sa prescurteze !?!? FOOOARTE are valoare de mor toti dusmanii lui ! NU ma intelegeti gresit, nu am nimic cu prescuratirle si eu le folosesc, dar le folosesc corect. In loc de WEB, ar putea sa prescurteze folosind doar cuvantul CAM. Nu suna mai logic: Sa iti dau cam (care se intelege prin: sa iti dau acces la webCAM)?

Trecem la DVD Portabil. Digital Versatile Disc sau Digital Video Disc. Acest Disc, este portabil, doar este mic, mai mic si mai performant decat batrana caseta VCR. Esti „S/Jmecher” si „shukar” daca folosesti prescurtarea DVD portabil, escluzand cuvantul player, dar esti intr-o totala eroare si ai facut un mare pleonasm, pentru ca practic am intelege: Disc Portabil[mai exista si posibilitatea de HARD DISK (HDD) dar acesta are denumirea exacta care este prescurtat ca HARD (dur)] Portabil. Nu suna mai logic: DVD Player Portabil? Ca si in supermarket … „bai nene am venit sa imi iau un DVD, sa vibreze toata casa!!!” cum poti sa faci o casa sa vibreze cu o unitate de stocare optica? explica-mi te rog, eu sunt in urma rau cu tehnologia inseama😐

Cam atat din seria: romanii nostrii dragi si inculti.

Nu ma intelegeti gresit, n-am nimic cu romanii, la modul general, am ce am cu cei care pocesc limba romana si cu cazurile exceptionale… cum sunt cele de mai sus prezentate.

P.S. Legat de limba romana: cautand un loc de munca bun la un angajator serios, gasesc un post bun, citesc eu descrierea si cerintele, pana raman putin blocat de expresia: ” sa ne focusam”. Uhhmmm..Pai ori de concentram ori facem postul total sau fraza in engleza, hai sa nu pocim si engleza si romana sa ne iasa noua un… bullshitatel (rahatel)….  Hai sa walkingam pana in centru orasului sa eatam (eat-am) si sa drinkam; pe urma walkingam inapoi acasa pentru a sleepa, Nu? Nu sunteti de acord cu mine? Sayiteaza daca esti sa nu de acord cu mine.