Le multumesc foarte mult celor care au ajutat in cazul lui Mihai Popescu.

Cine a donat si doreste sa o faca din nou, sau nu a donat in cazul lui Mihai,dar ar dori sa o faca, are acum posibilitatea.

Bogdan are nevoie de ajutorul nostru. Din pacate nu mai gasesc siteul cu stirea despre el.

Am vorbit cu mama lui la terefon si am facut rost de conturile unde puteti dona, atat cat doiti, daca doriti.

Cont deschis in LEI (Ron) la banca Transilvania, Sucursala Vaslui:

Nume: Popa Bogdan Constantin:

CONT: RO80BTRL03801201I(ESTE i)10760xx

sau pe numele mamei lui (este divortata de aceea este diferenta de nume):

Nume: Scintei lavinita

CONT:

RO23BTRL03801201991601xx

RO54BTRL03801152991601xx

sau cont in EURO:

RO69BTRL03804201991601xx

Pentru cine vrea sa trimita din afara am inteles ca este nevoie de un cod … SWIFT? sper ca am inteles si scris bine, in fie.. codul respectiv fiind: BTRLRO022

Bogdan are nevoei de ceva, nu am inteles exact ce, o procedura speciala de scanare a intregului corp, procedura ce costa 2700 Euro (o singura scanare) si are nevoie de 3 astfel de scanari.

De asemena, o zi de spitalizare este 800 euro si trebuie sa stea up to 1 week…4-5-6-7 zile, sa speram ca va fi ok si nu va trebui mai mult, dar nici doctorii nu au stiut cat , nu se paote sti, depinde de fiecare organism in parte, cum reactioneaza si cum se reface.

Haideti, din putinul nostru, sa il ajutam pe Bogdan sa stranga ce ami are nevoie ca sa poata pleca si sa se faca bine !

Doamne ajuta !

Am apelat la sistemul de donatii PayPal pentru ca e mult mai rapid si de ce nu comod pentru cei care dorec sa doneze. ATENTIE !!!! Donatiile prin paypal ajung in contul meu ! Eu va promit si garantez ca fiecare cent donat va ajunge la Bogdan, cu rugamintea sa donati pana miercuri ca sa pot retrage banii la timp !!! plecarea este pe data de 9 noiembrie, puteti dona pana auntci, ii voi da eu banii din contul personal, urmand ca cei primiti sa ramana in cont ( de unde am luat si i-am dat).

Prin Paypal poti dona AICI.