ROmanul de cand s-a nascut, l-a facut mama lui cu degetul pe BUZZ!!!

WTF?!?! Ce aveti oameni buni? Ce intelegeti voi prin buzz?

Haideti sa va spun eu ce inteleg: persoane carora nu li se acorda atentie,iar ca acestia doresc sa o capete in urma unui buzz plasat la inceput de conversatie. Va credeti mai importanti, ca ati captat atentia celui care a primit BUZZ-ul? E ceva de genul ” BAAAAAA!!!!!!!!!!!!!” sau ” FII ATENT !!!!!!!!!!!!!!! EU VORBESC ACUM !!!!!!!!!!!!”

Eu folosesc messengerul (Yahoo!) dinaintea voastra, cu mult, pot spune ca eu l-am adus in Romania.. cu toata modestia, eu l-am facut cunoscut, tin minte:) cand ma rugam de unu si de altul sa isi instaleze, iar persoanele respective ma refuzau, spunand ca e prea complicat, tot telefonul e mai bun🙂; eh vremurile s-au schimbat, acum marea majoritate folosesc YM.Folosindu-l de atata timp, primid de la toti… utilizatorii de messenger BUZZ la inceput de conversatie, am ajuns SA NU IL MAI SUPORT! Cei peste 600 de useri din lista mea, cunosc asta si nu dau BUZZ🙂

Va reamintesc, el a fost creeat pentru a atrage atentia atunci cand este cazul, nu sa incepem un dialog cu DECI BUZZ !

Astept parerile voastre

P.S. Exista si situatii in care trebuie sa acori sa zicem.. toata atentia unei persoane cand vorbeste cu tine despre ceva important, dar sunt foarte rare cazurile astea:) NU FACETI DIN ASTA UN CAZ SPECIAL DIN ORICE