Am observat ca din ce in ce mai multa lume isi pierde credinta in Dumnezeu ( scris cu D nu cu d DA?!? ).

Multi spun ca EL nu exista, oare de ce cred asta?Pentru ca nu se arata? Uhmmm nu aici se rezuma credinta (adevarata) ? Daca L-am vedea, atunci am crede toti ca exista si dupa parerea mea, nu am abuza de asta?

Eu sunt de parere ca EL exista si ca fiecare dintre noi ar trebui sa IL gaseasca ! Pe  mine m-a ajutat foarte mult, extraordinar de mult, din pacate nu va pot spun cum, a fost o problema de familie, iar de atunci stiu ca exista sunt sigur ca exista, iar ajutorul LUI nu s-a rezumat la acea problema, EL a continuat sa ma ajute pana in ziua de astazi si cred ca o face si in continuare.

OK o sa spuneti dar nu te ajuta degeaba! Nu stiu.. presupun ca ajutorul primit e in schimbul ajutorului oferit; am ajutat si ajut multa lume, cat pot de mult si fac asta din suflet fara sa astept vre-o recompensa in schimb.

Incercati sa treceti peste rautatea care spune: „Eh minte, e sanatos” sau „Du-te la munca nu cersi”. Incercati sa oferiti un banut, sa va faceti datoria de a ajuta o persoana care cere acest ajutor, chiar daca sunt sanse ca el sa nu fie ceea ce pare. EU de fiecare data imi spun ca ” Mi-am facut datoria de a-l ajuta, e problema si pacatul lui/ei daca minte”. Dumneze e MARE si are grija de toate🙂 asta trebuie sa stiti ! Mai devreme sau mai tarziu fiecare va primi ce merita !

P.S. CUMPARATI filmul The Secret si va rog sa-l urmariti pana la capat ! Asta nu inseamna sa nu credeti in Dumnezeu si sa ganditi doar pozitiv, ceea ce va transmite, ideea filmului este aceea ca trebuie sa eliminam gandurile negative, eu am facut-o si imi merge bine🙂