Aproximativ 3 ore am ramas fara electricitate. Nu doar eu si vecinii mei din 5-10% din cartier cred.

Stand la lumina lumanarii si asteptand aceasta utilitate atat de necesara vietii de zi cu zi, mi-am adus aminte de reclama facuta de Petrom parca , in care Andrei povestea despre trecut/viitor in cazul electricitatii, avand un bec „ce se aprinde din cand in cand” .

Un astfel de exemplu, sa oprim electricitatea 24 ore(evident fara spitale si in celelate locuri unde este nevoie), fara ca ceilalti sa stie; iar ca explicatie sa oferim epuizarea resurselor si efectele negative asupra Terrei, ce au loc din cauza nepasarii noastre (generalizez) @ protejarea mediului.

Ma gandesc ca i-am speria putin, dar pentru o perioada scurta de timp, s-ar reobisnui cu electricitatea si ar uita, cum aproape toti am uitat de cutremurul de acum…4 ani?(cel care a avut loc noaptea si care ne-a zguduit putin)

La lumina lumanarii